Branded content és egyéb szponzoráció

A Branded Content legfontosabb jellemzői, hogy nem direkt vásárlásösztönző eszköz, értékes tartalmat biztosít az olvasóknak, informál, szórakoztat, miközben megismertet a márkával, vagy annak egy-egy ismérvével.

Mi szükséges egy sikeres branded content kampányhoz?

Végig szem előtt kell tartani, hogy a tartalom az olvasóknak készül. Nem a szerkesztőségnek, nem az újságírónak, nem a marketingesnek, hanem annak, aki tartalmat fogyasztani érkezett az adott oldalra.
Sokkal könnyebb úgy jó tartalmat előállítani, ha a készítő is szereti azt, szívesen jár utána, mélyül el az adott témában.
Nagyon fontos, hogy értékes, érdekes és hiteles tartalmat adjunk a fogyasztóknak. Ha csalódik a tartalomban az olvasó, akkor egyaránt csalódik az oldalban is és a márkában is, ami a tartalom létrejöttét segítette.
A fentiek alapvető eleme, hogy a márkát csak mértékkel jelenítsük meg. Ehhez az ügyfelek részéről kell egy jó adag rugalmasság és bizalom, de a túlzott márkázással pont azoknak az ellenszenvét váltjuk ki, akiket magunk mellé akarunk állítani.

Longform példák

Microsite példák