First party adatok

Digitális szolgáltatások

Pontos adatokkal rendelkezünk arról, hogy felhasználóink mikor, mit csinálnak oldalainkon, milyen témák érdeklik őket, és azokat milyen rendszerességgel fogyasztják.

Adatprojektünket arra építettük fel, hogy a rendelkezésünkre álló információkból mind a hagyományos kampányok során, mind pedig programmatic private marketplace (PMP) dealben egyaránt megcélozható olvasói szegmenseket képezzünk. A project indulására közel 30 kategóriát hívtunk életre. A Salesworks olvasói között vannak férfi és női tartalomfogyasztók, focidrukkerek, kismamák, lakásvásárlók, technikai- vagy csapatsport-rajongók, utazásra vágyók, gazdaságra és üzletre fogékonyak, budapestiek és vidékiek vegyesen.

Hosszú a sor. Gyere és próbálj ki minket!

Érdekel a csomag? Kérj ajánlatot

Vissza az ajánlatokhoz