"A reklámok támogatják a vásárlási döntéseimet, segítenek naprakészen tartani a számomra fontos termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat, hogy ezzel időt spórolhassak. A belőlük származó inspirációkkal élvezetessebbé tehetem a mindennapi rutint."
Megengedheti magának, hogy az átlagnál többet költsön (ABC1). Elsősorban a család testi-és lelki jóléte, annak támogatása fontos számára. Az élet számos területén tudatos, legyen szó étkezésről, egészségről vagy biztosításokról. A saját maga jólétére is áldoz igényes termékek választásával. Élvezi a gasztronómiát, otthona szépítését, a divatot, a baráti összejöveteleket. Hobbija a kertészkedés. Aktív, tevékeny, érdeklődő, empatikus. Egyszerre tiszteli a hagyományokat, és élvezi a modern kor lehetőségeit.
Pozitív reklámbefogadó. Preferálja a nyomtatott sajtót. Ragaszkodik a kedvenc magazinjához, miközben más klasszikus médiacsatornákat is kiegyensúlyozottan fogyaszt (tv, radio, online).